Blog
ArtykułyByć może potrzebujesz skutecznego rozwiązania już teraz?
Zebrałyśmy najlepsze porady, abyś mogła rozwinąć swój biznes.
Pogrupowałyśmy je w działach: marka osobista, case study, media społecznościowe i marketing.
Czy postawiłaś na właściwego konia?
Nigdy nie brałam udziału w wyścigach konnych. Jednak mam pojęcie, że mój sukces i wygrana zależy od tego czy „postawiłam”, czyli zainwestowałam pieniądze, na właściwego konia. Oczywiście mogę rozłożyć ryzyko i postawić na 2 może 3 konie i oczekiwać mniejszego ryzyka...
Wirtualna Asystentka – Jak mądrze dbać o swoją markę online?
Założę się, że kiedy publikujesz coś w sieci, nie zwracasz uwagi na to, jakie to może mieć dla Ciebie konsekwencje. Udostępniasz więc materiały, które nagle wpadną Ci w oko, a które koniec końców w żaden sposób...
Budowanie marki osobistej w polskiej branży kosmetycznej
Polska branża kosmetyczna ma niewiele znanych marek osobistych w biznesie. Więcej ciekawych postaci widać wśród wizażystów. W mojej ocenie najlepiej zbudowane marki to dr Irena Eris i Dorota Soszyńska. Pierwsza tworzy swój wizerunek...
Rozwój marki osobistej poprzez delegowanie zadań
Jesteś przedsiębiorczynią? Posiadasz firmę jednoosobową? Chcesz rozwijać swoją markę osobistą? Przeczytaj ten wpis koniecznie! Działania jednoosobowe - plusy. Po to założyłaś firmę, by mieć kontrolę nad wszystkim, by wiedzieć, co się...
O niewierności…
Długo zastanawiałam się jak zacząć ten temat? Wiele osób doświadcza go na własnej skórze. Wiele osób przeżywa w samotności. Niektórzy udają, że w ich związku tego nie ma, a inni nie wiedzą co zrobić gdy temat wyjdzie...
Skąd wziąć pieniądze na zbudowanie marki osobistej?
Niezależnie od tego, czy budujesz markę firmy czy swoją własną, dobrze jest mieć kapitał. Często jednak pojawia się pytanie, skąd go wziąć, bo niejednokrotnie środki własne bywają niewystarczające. Jedną z możliwości są dotacje...
Trening mentalny w tworzeniu marki
Trening mentalny spełnia rolę akumulatora zasobów. Uświadamia światopogląd o sobie. Wzmacnia i ukierunkowuje człowieka na cel i wizję marki. Rozeznanie się w tych aspektach pozwoli z pewnością siebie na swobodniejsze poruszanie się...
Marka to znacznie więcej niż to, co widzisz
Kiedy myślę o moich ulubionych czekoladkach przed oczami staje mi czerwono-złota kulka, myśląc o butach do biegania widzę od razu charakterystyczny „ptaszek”, a rozważając kupno nowego telefonu od razu mam skojarzenie...