Trening mentalny w tworzeniu marki

14 stycznia 2020

Trening mentalny spełnia rolę akumulatora zasobów. Uświadamia światopogląd o sobie. Wzmacnia i ukierunkowuje człowieka na cel i wizję marki. Rozeznanie się w tych aspektach pozwoli z pewnością siebie na swobodniejsze poruszanie się w sieci. Ułatwia w rzeczywistości obnażanie przed innymi swoich zalet, umiejętności i cech. Programuje i wpływa na działanie z sensem.

Pogłębianie walorów charakterologicznych i wizerunkowych pomaga sprawnie ukonkretnić odpowiedź na pytanie kim jestem? Na pytania dlaczego, po co i co jeszcze? Z kolei jak? kiedy? dają jasny obraz siebie z perspektywy innych ludzi. To wszystko rzutuje na efektywność. Tego można doświadczyć na treningu mentalnym. Wyjdziesz z takiej sesji z konkretnym oparciem

DAM RADĘ! JESTEM TEGO WARTA/Y!

Jeszcze nie spotkałam się z przypadkiem wszechwiedzącej osoby, ale wiem że każdy ma w sobie bzika i konika czym może się pochwalić i wykazać. Koniecznie trzeba je ujawniać. Drobna niepewność w przekazie swoich wartości i swoich dóbr może w efekcie pójść niestety w eter….

Programuj swój umysł. Bądź z nim na bieżąco.

Kontaktuj się z uczuciami. Trenuj mięsień wytrwałości i cierpliwości. Dodaj dyscyplinę, konsekwencję, a następnie zamieszaj sukcesem.

Odetchnij i płyń….trenersko wspomogę

Monika Sutkowska

Uczestniczka Akademii Trenerów Mentalnych. Autorka tekstów w dwumiesięczniku ,,Żyj naturalnie”. Szkoleniowiec młodych podczas obozów sportowych w Zakopanem oraz prowadząca warsztaty rozwojowe dla dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie. Licencjonowany trener gry coachingowej ,,Podróż bohatera”.

https://www.facebook.com/monika.sutkowska.9

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie posty

Czy postawiłaś na właściwego konia?

Czy postawiłaś na właściwego konia?

Nigdy nie brałam udziału w wyścigach konnych. Jednak mam pojęcie, że mój sukces i wygrana zależy od tego czy „postawiłam”, czyli zainwestowałam pieniądze, na właściwego konia. Oczywiście mogę rozłożyć ryzyko i postawić na 2 może 3 konie i oczekiwać mniejszego ryzyka...

Wirtualna Asystentka – Jak mądrze dbać o swoją markę online?

Wirtualna Asystentka – Jak mądrze dbać o swoją markę online?

Założę się, że kiedy publikujesz coś w sieci, nie zwracasz uwagi na to, jakie to może mieć dla Ciebie konsekwencje. Udostępniasz więc materiały, które nagle wpadną Ci w oko, a które koniec końców w żaden sposób Ci nie pomogą pozyskać klienta. A szkoda, bo gdybyś o tym...

Budowanie marki osobistej w polskiej branży kosmetycznej

Budowanie marki osobistej w polskiej branży kosmetycznej

Polska branża kosmetyczna ma niewiele znanych marek osobistych w biznesie. Więcej ciekawych postaci widać wśród wizażystów. W mojej ocenie najlepiej zbudowane marki to dr Irena Eris i Dorota Soszyńska. Pierwsza tworzy swój wizerunek przez kosmetyki i hotele, głównie w...

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić Ci najlepsze możliwości przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie lub klikniesz przycisk „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij