Bezpłatny webinar

3 aspekty budowania wyrazistego wizerunku

środa, 8 stycznia 2020, godz. 20:00

  • Co zrobić, by nasza marka znaczyła coś we współczesnym świecie?
  • Na czym polega autentyczność, czyli jak być marką, która jest prawdziwa, a nie taką, która tylko się popisuje?
  • Jak zadbać o to, aby marka osobista budowała Twój biznes i karierę?

Koniecznie dołącz do szkolenia online, aby przygotować wykonalny plan działania, aby być marką, jakiej potrzebuje świat.

  • Być może i Ty jesteś osobą, która pragnie stać się poszukiwanym ekspertem, który ma kolejkę klientów, nawet jeśli ma dużą konkurencję lub dopiero zaczyna.
  • Być może i Ty chcesz uporządkować chaos i w końcu znaleźć skuteczny plan, aby w każdym miesiącu mieć kalendarz pełen zmotywowanych klientów, chętnych do skorzystania z Twojej pomocy lub usługi.
  • Być może i Ty dotarłaś do takiego momentu, w którym masz dość stania pod ścianą, spełniania czyichś oczekiwań i w końcu chcesz powiedzieć “dość tego! Teraz czas na mnie!”.

Jeśli takie emocje są właśnie teraz w Tobie, to Twoje życie potrzebuje zmiany! I możesz tego dokonać! To jest łatwe, ale nie jest proste! Aby przejść przez ten proces musisz mieć wiedzę i doświadczenie w zakresie, w którym zmianę będziesz wprowadzać…

Zapisz się, aby wziąć udział w cyklu bezpłatnych szkoleń online!

Do rozpoczęcia szkolenia pozostało jedynie

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Kolejne szkolenie online odbędzie się 8 stycznia, a ostatnie w cyklu 5 lutego 2020 r.

Jeśli czujesz, że budowanie marki osobistej jest także dla Ciebie,
to spotkaj się z nami podczas cyklu szkoleń online!

R

Przetestowana wiedza do natychmiastowego wdrożenia

R

Praktyczne podpowiedzi ułatwiające osiągnięcie celu

;

Wnioski, które pozwolą Ci uniknąć blokad i błędów

Każdy już ma swoją markę osobistą zbudowaną w branży i wśród klientów. Problem w tym, że często stworzyliśmy ją przez przypadek, nie wiemy, jak z niej korzystać lub co najgorsze, ukrywamy się z nią! Tracąc na tym każdego dnia potencjalnych klientów i pieniądze.

Na szczęście nigdy nie jest za późno, aby pokazać światu to, co w nas najlepsze. Już za pół roku możesz w pełni korzystać z potencjału własnej marki, przyciągać nowych klientów i zwiększać zyski.

Chcesz uniknąć słomianego zapału i za pół roku cieszyć się mocną marką osobistą, którą ludzie kochają i która zarabia dobre pieniądze?

Silnej marki osobistej nie buduje się w weekend ani w miesiąc. Ale 6 miesięcy wystarczy z nawiązką. Jeżeli tylko wykorzystasz podpowiedzi z naszego szkolenia i wytyczysz swój własną, osiągalną strategię krok po kroku

Pokażemy Ci, jak małymi krokami i prostymi zadaniami osiągnąć cel, który dzisiaj może wydawać Ci się ogromny. By po 6 miesiącach być w nowym miejscu, cieszyć się nowymi rezultatami i zaangażowanymi odbiorcami i zarabiać naprawdę dobre pieniądze.

Czym jest marka osobista dla uczestniczek i uczestników naszego programu “Marka TY”?!

Marka osobista to… oczywiście JA z całym wachlarzem moich umiejętności, wiedzy, doświadczeń. Moja osobowość dająca autentyczność, wiarygodność, budząca zaufanie. To moje mocne i słabe strony nad którymi pracuję… Marka osobista to moja siła charakteru, odwaga i determinacja w zmianach, którym pozwalam rozgościć się w moim życiu… to mój indywidualny sposób komunikowania się z otaczającym mnie światem… to moje poczucie humoru pozwalające czasem z dystansem spojrzeć na problem… to moja empatia dająca poczucie bezpieczeństwa moim klientom… Marka osobista to mój wizerunek fizyczny i intelektualny opierający się na klarownych wartościach… to cała JA

Julita Szóstek

Celuj w Piękno

Marka osobista to nie jest coś, co możemy ubrać na 8 godzin idąc do pracy. To jesteśmy My przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Marka jest wtedy, kiedy nie boisz się pokazać swojej twarzy i stanąć murem za swoimi usługami czy produktem. Marka jest wtedy, kiedy Twoj produkt/usługa macie takie same wartości.

Agata Jagodzińska

Marka Ty to nasz wizerunek – wszystko co sobą prezentujemy.
Od wizerunku zewnętrznego poprzez naszą osobowość, zachowania, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz przekazania swojej wiedzy.
W tym również ważne jest podejście do ludzi i sposób ich sposób traktowania.
Ogólnie od A do Z ja – to moja Marka!

Jadwiga Drogoś

masażystka, marketer sieciowy

Marka osobista to dla mnie to wszystko, co wnoszę do świata swoją osobą. Moja osobowość, charakter, wartości, spójność, wiedza, a także ludzkie słabości, potknięcia, naturalność. Można więc górnolotnie powiedzieć, że to wszystko to, jakim jestem człowiekiem NAPRAWDĘ i co to wnosi do życia innych ludzi. Ważna tu jest też ta wymiana z innymi, bo przecież ja też czerpię od innych ludzi. I może to jest miarą dobrej marki osobistej, że ta wymiana płynie w obie strony? Że marka jest otwarta na potrzeby, daje wartość i rozwiązania, a z drugiej strony jest otwarta na przyjmowanie – inspiracji, docenienia, sympatii. W tym dawaniu i braniu jest równowaga.

Joanna Sławińska

trener mentalny

Szkolenie online poprowadzą
autorki książki “TY – marka warta miliony”

Beata KAPCEWICZ

Beata KAPCEWICZ

Doradca Zarządów i liderów ds. rozwoju przywództwa i budowania marki typu LOVEbrand. Sama stworzyła lub współtworzyła własne marki, które do dziś są doceniane i uwielbiane na rynku: Architekci Kariery, PUERTO, Librandt, Momentum Way, Marka TY. Pomagała tworzyć i rozwijać m.in. takie marki jak: Runmageddon, Wellbeing Institute, Personal Excellence Network, DuoLife i wiele innych. Na co dzień Prezes Zarządu Grupy Momentum.

Ekspert HR, zarządzania i niekwestionowany autorytet w dziedzinie przywództwa. 

Jej motto to “Bądź liderem, jakiego sam chciałbyś mieć.”. Widać to na każdym kroku jej 20-letniej działalności. Najpierw dzieli się swoim przykładem, jak osiągnąć cele i wyższe poziomy, a potem uczy innych, aby sami mogli osiągnąć równie wysokie rezultaty na płaszczyznach przywództwa, kariery i marki osobistej, o czym napisała 5 książek.

Justyna KOPEĆ

Justyna KOPEĆ

Od 18 pomaga tworzyć silne marki i zwiększać przychody swoim klientom jako szkoleniowiec, specjalistka online marketingu i przedsiębiorca. Jest właścicielką agencji marketingowej Blue Brand i prezesem Marka TY Sp. z o.o.

Autorka i współautorka 6 książek, działaczka społeczna i pełna pasji kobieta, która udziela się w świecie biznesu oraz charytatywnie, wspierając ważne inicjatywy. Jej działania i projekty były wielokrotnie nagradzane i wyróżniane. Informowały o nich media regionalne i ogólnopolskie. Zostały także dostrzeżone m.in. przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. 

Na co dzień realizuje się, ucząc i inspirując ludzi do aktywnego budowania silnej marki osobistej w Internecie oraz uprawiając offroad, podróżując i będąc super ciocią.

Zapisz się na szkolenia online i powiększ swoją przewagę konkurencyjną na rynku!

Dołącz do nas w mediach społecznościowych

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić Ci najlepsze możliwości przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie lub klikniesz przycisk „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij