Wypełnij bezpłatny test, aby odkryć na jakim poziomie marki jesteś

Tylko 10 pytań dzieli Cię od poznania niesamowitego skrótu
do zbudowania marki wartej miliony!

Każdy markę już posiada, tylko nie każdy jest zauważany i doceniany przez rynek. Kiedy podejmujesz decyzję o świadomym budowaniu marki, musisz przejść proces od marki niewidzialnej, która ma też niewidzialne rezultaty, aż do marki stabilnej, a nawet obfitej czy wpływowej.

Każda marka musi pokonać 6 etapów. Jak szybko to zrobi, zależy od strategii, którą przyjmie i kroków, które podejmie.

Właśnie teraz masz szansę sprawdzić, na którym etapie marki jesteś i dowiedzieć się, co zrobić, żeby jak najszybciej – bez popełniania zbędnych błędów – dojść do tego etapu, na którym Ci obecnie najbardziej zależy.

Wypełnij test i buduj markę świadomie i z sukcesem.

 

Kup teraz!

Najnowsza książką o marce osobistej i biznesie online!

Niesamowite źródło Twojej wiedzy!

Dlaczego powinieneś wiedzieć, skąd zaczynasz?

Żeby wypracować skuteczną strategię swojej marki – wiedzieć, dokąd dążysz i jak chcesz tam dojść – musisz najpierw zdiagnozować, skąd zaczynasz, na jakim etapie jesteś. Dzięki temu będziesz mógł precyzyjnie ustalić cele, działania i kroki.

W czym pomoże Ci określenie etapu budowania Twojej marki?

  • Precyzyjnie określisz cele, dzięki którym osiągniesz kolejny etap rozwoju swojej marki.
  • Łatwo zdecydujesz, jaki wizerunek budować i ułatwisz sobie pracę.
  • Pozbędziesz się wątpliwości związanych z decyzjami i będziesz działać.
  • Twoja marka będzie miała wyrazisty charakter, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie.

Odpowiedz na 10 prostych pytań i dowiedz się, na którym etapie budowania swojej marki osobistej jesteś

Kliknij przycisk URUCHOM QUIZ, aby go rozpocząć.

Pytania będą pojawiać się po jednym na raz.
Wybieraj odpowiedzi, które najbardziej do Ciebie pasują.

Complete the form below to see results

Czym jest marka osobista dla wybranych klientek?

Marka osobista to… oczywiście JA z całym wachlarzem moich umiejętności, wiedzy, doświadczeń. Moja osobowość dająca autentyczność, wiarygodność, budząca zaufanie. To moje mocne i słabe strony nad którymi pracuję… Marka osobista to moja siła charakteru, odwaga i determinacja w zmianach, którym pozwalam rozgościć się w moim życiu… to mój indywidualny sposób komunikowania się z otaczającym mnie światem… to moje poczucie humoru pozwalające czasem z dystansem spojrzeć na problem… to moja empatia dająca poczucie bezpieczeństwa moim klientom… Marka osobista to mój wizerunek fizyczny i intelektualny opierający się na klarownych wartościach… to cała JA
Julita Szóstek

Celuj w Piękno

Marka osobista to nie jest coś, co możemy ubrać na 8 godzin idąc do pracy. To jesteśmy My przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Marka jest wtedy, kiedy nie boisz się pokazać swojej twarzy i stanąć murem za swoimi usługami czy produktem. Marka jest wtedy, kiedy Twoj produkt/usługa macie takie same wartości.

Agata Jagodzińska

Marka Ty to nasz wizerunek – wszystko co sobą prezentujemy.
Od wizerunku zewnętrznego poprzez naszą osobowość, zachowania, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz przekazania swojej wiedzy.
W tym również ważne jest podejście do ludzi i sposób ich sposób traktowania.
Ogólnie od A do Z ja – to moja Marka!

Jadwiga Drogoś

masażystka, marketer sieciowy

Marka osobista to dla mnie to wszystko, co wnoszę do świata swoją osobą. Moja osobowość, charakter, wartości, spójność, wiedza, a także ludzkie słabości, potknięcia, naturalność. Można więc górnolotnie powiedzieć, że to wszystko to, jakim jestem człowiekiem NAPRAWDĘ i co to wnosi do życia innych ludzi. Ważna tu jest też ta wymiana z innymi, bo przecież ja też czerpię od innych ludzi. I może to jest miarą dobrej marki osobistej, że ta wymiana płynie w obie strony? Że marka jest otwarta na potrzeby, daje wartość i rozwiązania, a z drugiej strony jest otwarta na przyjmowanie – inspiracji, docenienia, sympatii. W tym dawaniu i braniu jest równowaga.

Joanna Słowińska

trener mentalny

Poznaj lepiej autorkę książki “Marka osobista i biznes online” i powyższego QUIZU

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Od 19 pomaga tworzyć silne marki i zwiększać przychody swoim klientom jako szkoleniowiec, specjalistka online marketingu i przedsiębiorca. Jest właścicielką agencji marketingowej Blue Brand oraz członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Autorka i współautorka 10 książek, działaczka społeczna i pełna pasji kobieta, która udziela się w świecie biznesu oraz charytatywnie, wspierając ważne inicjatywy. Jej działania i projekty były wielokrotnie nagradzane. Informowały o nich media regionalne i ogólnopolskie. Zostały także dostrzeżone i docenione m.in. przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego czy Instytut Rozwoju Biznesu.

Na co dzień realizuje się, ucząc i inspirując ludzi do aktywnego budowania silnej marki osobistej w Internecie oraz uprawiając offroad, podróżując i będąc super ciocią.

Zacznij budowanie marki wartej miliony od silnych fundamentów!

Dołącz do nas w mediach społecznościowych

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić Ci najlepsze możliwości przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie lub klikniesz przycisk „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij