Wypełnij bezpłatny test, aby odkryć na jakim poziomie marki jesteś
Tylko 10 pytań dzieli Cię od poznania niesamowitego skrótu
do zbudowania marki wartej miliony!
Każdy markę już posiada, tylko nie każdy jest zauważany i doceniany przez rynek. Kiedy podejmujesz decyzję o świadomym budowaniu marki, musisz przejść proces od marki niewidzialnej, która ma też niewidzialne rezultaty, aż do marki stabilnej, a nawet obfitej czy wpływowej.
Każda marka musi pokonać 6 etapów. Jak szybko to zrobi, zależy od strategii, którą przyjmie i kroków, które podejmie.
Właśnie teraz masz szansę sprawdzić, na którym etapie marki jesteś i dowiedzieć się, co zrobić, żeby jak najszybciej – bez popełniania zbędnych błędów – dojść do tego etapu, na którym Ci obecnie najbardziej zależy.
Wypełnij test i buduj markę świadomie i z sukcesem.
Dlaczego powinieneś wiedzieć, skąd zaczynasz?
Żeby wypracować skuteczną strategię swojej marki – wiedzieć, dokąd dążysz i jak chcesz tam dojść – musisz najpierw zdiagnozować, skąd zaczynasz, na jakim etapie jesteś. Dzięki temu będziesz mógł precyzyjnie ustalić cele, działania i kroki.
W czym pomoże Ci określenie etapu budowania Twojej marki?
- Precyzyjnie określisz cele, dzięki którym osiągniesz kolejny etap rozwoju swojej marki.
- Łatwo zdecydujesz, jaki wizerunek budować i ułatwisz sobie pracę.
- Pozbędziesz się wątpliwości związanych z decyzjami i będziesz działać.
- Twoja marka będzie miała wyrazisty charakter, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie.

Odpowiedz na 10 prostych pytań i dowiedz się, na którym etapie budowania swojej marki osobistej jesteś
Kliknij przycisk URUCHOM QUIZ, aby go rozpocząć.
Pytania będą pojawiać się po jednym na raz.
Wybieraj odpowiedzi, które najbardziej do Ciebie pasują.
Czym jest marka osobista dla wybranych klientek?
Marka osobista to nie jest coś, co możemy ubrać na 8 godzin idąc do pracy. To jesteśmy My przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Marka jest wtedy, kiedy nie boisz się pokazać swojej twarzy i stanąć murem za swoimi usługami czy produktem. Marka jest wtedy, kiedy Twoj produkt/usługa macie takie same wartości.
Marka Ty to nasz wizerunek – wszystko co sobą prezentujemy.
Od wizerunku zewnętrznego poprzez naszą osobowość, zachowania, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz przekazania swojej wiedzy.
W tym również ważne jest podejście do ludzi i sposób ich sposób traktowania.
Ogólnie od A do Z ja – to moja Marka!
Marka osobista to dla mnie to wszystko, co wnoszę do świata swoją osobą. Moja osobowość, charakter, wartości, spójność, wiedza, a także ludzkie słabości, potknięcia, naturalność. Można więc górnolotnie powiedzieć, że to wszystko to, jakim jestem człowiekiem NAPRAWDĘ i co to wnosi do życia innych ludzi. Ważna tu jest też ta wymiana z innymi, bo przecież ja też czerpię od innych ludzi. I może to jest miarą dobrej marki osobistej, że ta wymiana płynie w obie strony? Że marka jest otwarta na potrzeby, daje wartość i rozwiązania, a z drugiej strony jest otwarta na przyjmowanie – inspiracji, docenienia, sympatii. W tym dawaniu i braniu jest równowaga.
Poznaj lepiej autorkę książki “Marka osobista i biznes online” i powyższego QUIZU

Justyna Kopeć
Na co dzień realizuje się, ucząc i inspirując ludzi do aktywnego budowania silnej marki osobistej w Internecie oraz uprawiając offroad, podróżując i będąc super ciocią.
Zacznij budowanie marki wartej miliony od silnych fundamentów!
Dołącz do nas w mediach społecznościowych