Wypełnij bezpłatny QUIZ, aby odkryć charakter swojej marki oraz styl komunikacji

Tylko 9 pytań dzieli Cię od poznania niesamowitego skrótu
do zbudowania marki wartej miliony!

Każdy zmaga się z trudnymi decyzjami, które wpłyną na przyszłość marki osobistej.

Czy to będzie odpowiedni dla mnie charakter marki?
Czy ten styl spodoba się odbiorcom?
Jak wybrać najlepszy pomysł? Lub co zrobić, kiedy pomysłów na markę brakuje?!
Co jeżeli moja marka nie będzie wyrazista?!

Nie przejmuj się, jeżeli Ty także masz takie wątpliwości i rozterki. To naturalne w procesie tworzenia marki. 

Dzisiaj ułatwimy Ci te wszystkie decyzje, aby z etapu planowania ruszyć do działania! Wypełnij krótki QUIZ i poznaj ARCHETYP swojej marki osobistej wartej miliony.

Czym jest ARCHETYP MARKI?

W telegraficznym skrócie, archetypy to uniwersalne wzory, istniejące w kulturze od zarania dziejów. Każda postać w filmie lub książce oparta jest o jeden z 12 takich wzorów, które są silnie zakorzenione w umysłach ludzi.

Opierając swoją markę na takim fundamencie, możesz szybko wywołać odpowiednie emocje, przywołać skojarzenia i ułatwić zrozumienie tożsamości marki. Czyli zbudować pożądany wizerunek w oczach odbiorców, zamiast zostawiać to przypadkowi.

Szczegółowy opis archetypów i ich zastosowania znajdziesz w naszej książce “TY marka warta miliony” – lekcja 7.

W czym pomoże Ci odkrycie archetypu?

  • Łatwo zdecydujesz, jaki wizerunek budować i ułatwisz sobie pracę.
  • Określisz spójny styl komunikacji z odbiorcami.
  • Fani chętniej zidentyfikują się z Tobą i Twoim przekazem.
  • Pozbędziesz się wątpliwości związanych z decyzjami i będziesz działać.
  • Twoja marka będzie miała wyrazisty charakter, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie.

Odpowiedz na 9 prostych pytań i odkryj archetyp swojej marki

Kliknij przycisk START, aby rozpocząć QUIZ.

Pytania będą pojawiać się po jednym na raz.
Wybieraj odpowiedzi, które najbardziej do Ciebie pasują.

Wypełnij poniższy formularz, aby zobaczyć wyniki
Pozostaw swoje dane, aby otrzymać wyniki testu.
Powyższe dane będziemy używać tylko do przesyłania wiadomości w newsletterze.

Czym jest marka osobista dla uczestniczek naszego programu “Marka TY”?!

Marka osobista to… oczywiście JA z całym wachlarzem moich umiejętności, wiedzy, doświadczeń. Moja osobowość dająca autentyczność, wiarygodność, budząca zaufanie. To moje mocne i słabe strony nad którymi pracuję… Marka osobista to moja siła charakteru, odwaga i determinacja w zmianach, którym pozwalam rozgościć się w moim życiu… to mój indywidualny sposób komunikowania się z otaczającym mnie światem… to moje poczucie humoru pozwalające czasem z dystansem spojrzeć na problem… to moja empatia dająca poczucie bezpieczeństwa moim klientom… Marka osobista to mój wizerunek fizyczny i intelektualny opierający się na klarownych wartościach… to cała JA
Julita Szóstek

Celuj w Piękno

Marka osobista to nie jest coś, co możemy ubrać na 8 godzin idąc do pracy. To jesteśmy My przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Marka jest wtedy, kiedy nie boisz się pokazać swojej twarzy i stanąć murem za swoimi usługami czy produktem. Marka jest wtedy, kiedy Twoj produkt/usługa macie takie same wartości.

Agata Jagodzińska

Marka Ty to nasz wizerunek – wszystko co sobą prezentujemy.
Od wizerunku zewnętrznego poprzez naszą osobowość, zachowania, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz przekazania swojej wiedzy.
W tym również ważne jest podejście do ludzi i sposób ich sposób traktowania.
Ogólnie od A do Z ja – to moja Marka!

Jadwiga Drogoś

masażystka, marketer sieciowy

Marka osobista to dla mnie to wszystko, co wnoszę do świata swoją osobą. Moja osobowość, charakter, wartości, spójność, wiedza, a także ludzkie słabości, potknięcia, naturalność. Można więc górnolotnie powiedzieć, że to wszystko to, jakim jestem człowiekiem NAPRAWDĘ i co to wnosi do życia innych ludzi. Ważna tu jest też ta wymiana z innymi, bo przecież ja też czerpię od innych ludzi. I może to jest miarą dobrej marki osobistej, że ta wymiana płynie w obie strony? Że marka jest otwarta na potrzeby, daje wartość i rozwiązania, a z drugiej strony jest otwarta na przyjmowanie – inspiracji, docenienia, sympatii. W tym dawaniu i braniu jest równowaga.

Joanna Słowińska

trener mentalny

Poznaj lepiej autorki książki “TY marka warta miliony” i powyższego QUIZU

Beata KAPCEWICZ

Beata KAPCEWICZ

Członek Zarządu Marka Ty Sp. z o.o.

Ekspert HR, zarządzania i niekwestionowany autorytet w dziedzinie przywództwa. Pomaga ludziom kreować wymarzone kariery, budować zwycięskie zespoły i marki. Zbudowała od podstaw 10 biznesów, które odniosły nieprzeciętne sukcesy w swoich branżach.

Jej motto to “Bądź liderem, jakiego sam chciałbyś mieć”. Widać to na każdym kroku jej 20-letniej działalności. Najpierw dzieli się swoim przykładem, jak osiągnąć cele i wyższe poziomy, a potem uczy innych, aby sami mogli osiągnąć równie wysokie rezultaty na płaszczyznach przywództwa, kariery i marki osobistej, o czym napisała 4 książki.

W jej programach edukacyjnych udział wzięło ponad 100 000 uczestników, a z jej wiedzy korzystali m.in.: IKEA Industry, Credit Suisse, IBM, PwC, Procter&Gamble, Loreal, BZ WBK, Lufthansa, mBank, Energa i wiele innych.

Justyna KOPEĆ

Justyna KOPEĆ

Prezes Marka Ty Sp. z o.o.

Od 18 pomaga tworzyć silne marki i zwiększać przychody swoim klientom jako szkoleniowiec, specjalistka online marketingu i przedsiębiorca. Jest właścicielką agencji marketingowej Blue Brand i prezesem Marka TY Sp. z o.o.

Autorka i współautorka 6 książek, działaczka społeczna i pełna pasji kobieta, która udziela się w świecie biznesu oraz charytatywnie, wspierając ważne inicjatywy. Jej działania i projekty zostały dostrzeżone m.in. przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. 

Na co dzień realizuje się, ucząc i inspirując ludzi do aktywnego budowania silnej marki osobistej w Internecie oraz uprawiając offroad, podróżując i będąc super ciocią.

Zacznij budowanie marki wartej miliony od silnych fundamentów!

Dołącz do nas w mediach społecznościowych

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić Ci najlepsze możliwości przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie lub klikniesz przycisk „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij