Pokaż światu siebie i zbuduj swoją markę, aby zarabiać łatwiej i mieć więcej klientów.
Prowadź biznes i karierę na własnych zasadach!

Masz dość konkurowania ceną i codziennej walki o każdego klienta? Czas stworzyć osobistą markę i przebić szklany sufit, który do tej pory Cię ograniczał.

“TY – marka warta miliony” PREMIEROWE WYDANIE

Najbardziej kompleksowa i biznesowa książka o budowaniu marki osobistej

Oferta jest ograniczona czasowo!
*Kupując wyrażasz zgodę na Regulamin

Konkurencja na rynku jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. W dodatku Internet z jednej strony ułatwia, a z drugiej zasypuje klientów różnymi rozpraszaczami i ciężko przebić się ze swoim komunikatem.

Jak tu rozkręcić biznes? Jak utrzymać istniejącą firmę? Jak zdobyć klientów a potem ich utrzymać? Jak nie pójść z torbami, kiedy zawsze klient znajdzie tańszą ofertę?!

Nie tylko TY masz te wyzwania i rozterki, przeżywa to niemal każdy. Dlatego dobrze, że tutaj jesteś, bo mamy na to gotowe i sprawdzone przez tysiące osób rozwiązanie!

Czas wykreować Twoją markę osobistą, którą pokochają klienci. A co za tym idzie, wybiorą Ciebie zamiast konkurencji, niezależnie od ceny! Zainteresowany?

Czy każdy może zbudować silną markę osobistą?

Szczerze mówiąc… TAK! Właściwie Ty masz już markę. Bo kimś jesteś, coś robisz, ktoś Cię zna. Być może tylko jeszcze nie znalazłeś sposobu, by docierać do wielu osób i cenić się na rynku. Biznes to ludzie, jakkolwiek na niego nie spojrzymy. A ludzie chcą kupować od ludzi, których lubią, a nie od botów, sztucznej inteligencji lub kogoś, kto działa im na nerwy.

 

To łatwiejsze niż Ci się wydaje!

Bądź sobą

Prowadź biznes na własnych zasadach i rób autentyczny marketing, zamiast zmuszać się do robienia tego, co wszyscy.

Gotowe strategie

W książce znajdziesz gotowe do zastosowania sposoby budowania marki. Po prostu podstawiasz do nich swoją sytuację i pomysły, aby stworzyć skuteczną strategię i plan działania.

Krok po kroku

Chociaż wiedzy i możliwości jest wiele, nie przytłoczymy Cię tym. Wystarczy, że będziesz działać krok po kroku, małymi krokami, a efekty zobaczysz błyskawicznie!

Gdzie tkwi sekret skuteczności?!

Książka oparta jest na dwóch schematach:

5P

Czyli nasza interpretacja ponadczasowego marketing mix. Dzięki tej formule Twoja strategia budowania marki będzie przejrzysta i kompletna.

  1. Produkt Ty, czyli Twoja wartość
  2. Partner, czyli Twój klient i rynek
  3. Pieniądze czyli Twoja cena i wynagrodzenie
  4. Promocja, czyli komunikacja z klientem  (on-line i off-line)
  5. Planowanie i strategia, czyli taktyka działania

LOVEbrand

W tym podejściu kryją się sekrety marek, za którymi szalejemy. Ale nie musisz być globalną marką z tłumem wyznawców. Możesz robić to na dowolną skalę, budzić emocje, tworzyć społeczność i mieć autentyczny wpływ na życie ludzi!
Musisz tylko znać klucz do serca swoich odbiorców.
Ta książka zdradzi Ci tajemnicę, jak to zrobić.

Marka osobista przeniesie Cię na nowy poziom w biznesie

Ta jedna zmiana wywoła lawinę pozytywnych konsekwencji w Twoim życiu. Oto kilka przykładów, co zmienia się w biznesach osób, które zastosowały już tę wiedzę:

 

  • Nie walczą o klientów, to klienci ustawiają się w kolejce!
  • Rosną ceny produktów i usług, a klienci rozumieją ich wartość i chętniej płacą.
  • Pojawia się docenienie i szacunek za wartość, jaką wnosisz do życia innych osób.
  • Możesz być na maksa sobą, a klientom będzie się to podobać.
  • Pracujesz na własnych zasadach, w zgodzie ze sobą i swoimi przekonaniami.
  • Zarabiasz więcej, zdobywasz więcej, jesteś KIMŚ więcej przy mniejszych kosztach i w krótszym czasie.

Jak wygląda biznes i życie, kiedy ludzie kochają Twoją markę osobistą?!

  • Przyciągasz uwagę coraz większej ilości osób, które szybko zamieniają się w klientów.
  • Twoja przewaga konkurencyjna jest widoczna i ułatwia Ci to prowadzenie dochodowego biznesu.
  • Klienci widzą wyższą wartość Twoich produktów i usług, za które chętnie więcej płacą.
  • Czujesz, że ludzie wreszcie doceniają to, co dla nich robisz.
  • Możesz wnosić więcej wartości w życie ludzi i mieć z tego ogromną satysfakcję!
  • Staniesz się LOVEbrand – nie będziesz sprzedawać, a ludzie będą chcieli kupować.
  • W ciągu 3-6 miesięcy możesz podwoić swoje zyski!
  • Zwiększysz pewność siebie i skrócisz swoją drogę do grona liderów na rynku.
  • Zgromadzisz wokół siebie społeczność fanów i ambasadorów marki.
  • Jesteś influencerem, którego się rozpoznaje, słucha i chętnie zaprasza do współpracy

Wybrana wiedza i metody,
których nauczysz się z książki „TY – marka warta miliony”:

  1. Metodyka LOVEbrand, czyli jak stworzyć markę, którą pokochają klienci.
  2. Model ZSP – sekret skutecznego budowania marki i utrzymania motywacji po drodze.
  3. Misja, wizja i wartości marki – jak je opracować, aby wzmacniały wszystko, co robisz.
  4. 12 archetypów marki, ułatwiające tworzenie ciekawej tożsamości, z którą zidentyfikują się klienci.
  5. Jak określić i rozwijać przewagę konkurencyjną Twojego biznesu, aby nigdy więcej nie walczyć o klientów?
  6. 5 kluczowych kompetencji skutecznej marki – niezbędne do skutecznej promocji i zwiększania zasięgu w XXI wieku.
  7. Model 3xP, dzięki któremu każdy klient poczuje się wyjątkowy i zrozumiany, jak nigdy dotąd.
  8. Jak zaplanować i zbudować lejek sprzedażowy marki, gwarantujący skuteczną sprzedaż?
  9. Budowanie i pielęgnowanie społeczności, która daje siłę i wsparcie marce.
  10. Model wyceny marki i ustalenie swojej strategia cenowej.
  11. System 5P – sprawiający, że przyciągniesz uwagę każdego klienta.
  12. 10 narzędzi do komunikacji online – których i jak używać, dla najlepszego efektu.
  13. W jaki sposób budować i promować markę osobistą w świecie off-line?
  14. 6 etapów budowania marki – stwórz plan rozwoju, aby stale wzrastać.

“TY – marka warta miliony”

PREMIEROWE WYDANIE

Poznaj lepiej autorki książki
“TY – marka warta miliony”

Beata Kapcewicz

Doradca Zarządów i liderów ds. rozwoju przywództwa i budowania marki typu LOVEbrand. Sama stworzyła lub współtworzyła własne marki, które do dziś są doceniane i uwielbiane na rynku: ArchitekciKariery, PUERTO, Librandt, Momentum Way, Marka TY. Pomagała tworzyć i rozwijać m.in. takie marki jak: Runmageddon, Wellbeing Institute, Personal Excellence Network, DuoLife i wiele innych. Na co dzień Prezes Zarządu Grupy Momentum..

Ekspert HR, zarządzania i niekwestionowany autorytet w dziedzinie przywództwa. 

Jej motto to “Bądź liderem, jakiego sam chciałbyś mieć.”. Widać to na każdym kroku jej 20-letniej działalności. Najpierw dzieli się swoim przykładem, jak osiągnąć cele i wyższe poziomy, a potem uczy innych, aby sami mogli osiągnąć równie wysokie rezultaty na płaszczyznach przywództwa, kariery i marki osobistej, o czym napisała 5 książek.

Justyna Kopeć

Od 18 pomaga tworzyć silne marki i zwiększać przychody swoim klientom jako szkoleniowiec, specjalistka online marketingu i przedsiębiorca. Jest właścicielką agencji marketingowej Blue Brand i prezesem Marka TY Sp. z o.o.

Autorka i współautorka 6 książek, działaczka społeczna i pełna pasji kobieta, która udziela się w świecie biznesu oraz charytatywnie, wspierając ważne inicjatywy. Jej działania i projekty były wielokrotnie nagradzane. Informowały o nich media regionalne i ogólnopolskie. Zostały także dostrzeżone m.in. przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.

Na co dzień realizuje się, ucząc i inspirując ludzi do aktywnego budowania silnej marki osobistej w Internecie oraz uprawiając offroad, podróżując i będąc super ciocią.

Zawartość

^

Wstęp

Dlaczego powinieneś sięgnąć po tę książkę

^

1. Produkt

10 rozdziałów

^

2. Partner

3 rozdziały

^

3. Pieniądze

3 rozdziały

^

4. Promocja

23 rozdziałów

^

5. Planowanie i strategia

4 rozdziały

Wstęp do książki

Zaczniemy z grubej rury. Tak – jesteś wart miliony – Ty i Twoja marka.
Biologia mówi wprost: nie powtórzy się żaden człowiek na świecie. I każdy z nich, z nas, ma ogromny potencjał, a wykorzystuje zaledwie kilka procent możliwości swojego mózgu. Profesor Chamine ze Standfort University udowadnia, że tylko 20% jednostek i zespołów wykorzystuje potencjał, z którym przyszedł na świat.
Mimo tego, że każdy jest wyjątkowy, unikatowy i niepowtarzalny, większość ludzi wraz z wiekiem coraz mniej z tego potencjału korzysta. Co jednak nie oznacza, że go nie ma. Każdy z nas ma coś do zaoferowania. Każdy ma talent i predyspozycje do tego, by być w czymś najlepszy. Każdy z nas chciałby dobrze zarabiać, być docenianym, mieć dobre stawki na rynku i szczęśliwe życie
I my, za pomocą tej książki, chcemy ten potencjał obudzić, uwolnić i ukierunkować.
Kiedy patrzymy na dzisiejszy świat, widzimy rynek, który wygląda trochę jak supermarket w weekend. Kiedy wejdziesz do sklepu, półki są zawalone od góry do dołu, ale gdy chcesz już zdecydować, co kupić, to tak naprawdę nie ma co do tego koszyka włożyć. Spotkałeś się z taką sytuacją? Obserwujemy czasem ludzi, którzy stoją przed półkami zawalonymi różnymi towarami, wśród których wiele jest bardzo podobnych, różniących się jedynie ceną. Stoją i zastanawiają się, po który produkt sięgnąć.
Mamy czasami takie wrażenie, że z nami, ludźmi, jest dokładnie tak samo.
Jak te produkty stoimy obok siebie, prezentując swoją ofertę i mając jakąś cenę. A ten świat – ten rynek stoi i przygląda się nam i zastanawia się, którego wybrać i jaką cenę zapłacić za nasze usługi, naszą pracę, nasze wytworzone dzieła.
Dzisiaj odnosimy wrażenie, że konkurencja jest duża, ale też wyboru dokonać bardzo trudno. Jest masa ludzi, którzy mają ogrom kompetencji, ale nikt ich nie zauważa. Jest masa przedsiębiorców, którzy mają produkty, usługi i rozwiązania, którym nikt nie chce dać szansy. Są młodzi ludzie, którzy wkraczają na rynek pracy, chcą być specjalistami lub przedsiębiorcami, ale nikt nie chce się z nimi spotkać.
Na świecie, w naszym kraju, w tym i w Twoim mieście, jest cała masa ludzi z potencjałem, którzy z jakiegoś powodu nie mogą go wykorzystać, ponieważ nie potrafią się zaprezentować. A przecież kiedy obserwujemy, co się dzieje na rynku, widzimy, że jest to rynek nieograniczonych możliwości. Internet spowodował, że świat się skurczył i w zasadzie, jeśli tylko będziemy chcieli, możemy sprzedawać w każdym miejscu na świecie. Dzisiaj ludzie się bogacą i chcą realizować swoje cele, plany, marzenia, w związku z tym najważniejszym ich aktywem stał się czas. Żeby go dla siebie i dla swoich planów wygospodarować, gotowi są zapłacić innym za to, że zdejmą z nich część obowiązków, które skutecznie „zapychają” im godziny, dni, tygodnie. Dlatego stworzył się rynek dla ludzi, którzy oferują doskonałej jakości usługi, gwarantują wysoką jakość wykonywanej pracy, dzięki czemu rozwiązują problemy innych, zaspokajają ich potrzeby, ułatwiają życie.
Mamy wrażenie, że jeszcze nigdy wcześniej nie było tylu możliwości dla ludzi, którzy naprawdę chcą coś osiągnąć. I zastanawiamy się, jak by było, gdybyś to właśnie Ty wykorzystał swój potencjał. Gdyby to Ciebie świat zauważał, doceniał i dobrze wynagradzał? Czy to jest dla Ciebie atrakcyjna wizja?
Bo jeżeli tak, to powiemy Ci, co trzeba zrobić. Trzeba zbudować markę osobistą, siłę swojego imienia i nazwiska. Po to właśnie, żeby świat mógł korzystać z Twojej mądrości, z Twojej wiedzy, Twoich pomysłów, Twoich idei. I żeby Cię za to doceniał.
Marka osobista to siła Twojego imienia i nazwiska, dzięki której budujesz zaufanie na rynku, a ludzie chętnie korzystają z tego, co im oferujesz. Jak mówi Jeff Bezos, szef Amazona, to jest to, co ludzie o Tobie mówią, kiedy wychodzisz z pokoju. I oto mamy marki doskonale znane: Steve Jobs, Elon Musk, Richard Branson, Jurek Owsiak. A teraz dorzućmy jeszcze jedno nazwisko. Dennis Ritchi. Czy ono coś Ci mówi? Człowiek ten był twórcą Unixa i języka programowania C. Zmarł 7 dni po Jobsie. Zasłużył się dla świata ogromnie, a jednak niewielu go kojarzy. Widzisz różnicę? I teraz pytanie do Ciebie: czy świat słyszy o Tobie? Oho… już słyszymy odpowiedź: „a co mnie obchodzi, kto stworzył jakiś tam język programowania?”. Pewnie tak samo nie obchodzi Cię, kto stworzył telefon komórkowy, a przedtem żarówkę, radio… A przecież ze wszystkiego korzystasz i nie wyobrażasz sobie, żeby ich nie było. To nie jest tak, że wszyscy muszą słyszeć i pamiętać o wszystkich. Nie da się 😊. Wystarczy, że pomyślisz: „ten, co to wynalazł, miał łeb na karku”. Uświadomisz sobie, że rzeczy, które dla Ciebie są oczywistością, kiedyś taką oczywistością nie były. I kto wie… może dzięki temu sam wpadniesz na pomysł, który zrewolucjonizuje życie ludzi w przyszłości? Jeśli nawet nie na całej Ziemi, to w Twoim otoczeniu. Myślisz, że to będzie mało, jeśli dasz jakąś niezwykłą wartość ludziom w swojej okolicy i Twoja marka stanie się dla nich najlepiej znanym symbolem jakości?
Zapewniamy Cię – to będzie bardzo dużo. Ale przy okazji pamiętaj też, że masz prawo do… marzeń. A zatem pomyśl sobie, że Twój lokalny produkt, Twoja lokalna marka numer jeden, może pewnego dnia stać się globalną marką numer jeden. Niemożliwe? Owszem, jeśli tak będziesz myślał, będzie niemożliwe.
Chcesz czy nie chcesz, każdego dnia prezentujesz się światu i chcesz czy nie chcesz, każdego dnia ludzie decydują, czy z Twojej oferty, z Twojej wartości skorzystać.
Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i zdecydujesz się świadomie budować swoją markę, zaczniesz być rozpoznawalny w swojej branży, na swoim rynku. Zamiast biegać za klientem, spowodujesz, że to klient będzie się ustawiał w kolejce do Ciebie, zabiegał o miejsce w Twoim kalendarzu i, co więcej, nie będzie dyskutował o cenie, którą podasz. Jeżeli nie zbudujesz swojej osobistej marki, no cóż, jak wielu innych będziesz chodził od drzwi do drzwi, od klienta do klienta i starał się ich przekonać, że jesteś wart ceny, którą podajesz.
Jeżeli jesteś na etacie, bardzo często będziesz pierwszym kandydatem do awansu czy podwyżki. Będziesz doceniany przez przełożonych i niejednokrotnie będziesz mógł realizować projekty, które sam sobie wymarzysz.
Jeżeli nie zbudowałeś jeszcze swojej kariery i zastanawiasz się, co robić, postawienie na osobistą markę zagwarantuje, że będzie Ci łatwiej odnaleźć się na rynku w dowolnej branży, jaką sobie wybierzesz. Jeżeli jednak się na to nie zdecydujesz, no cóż, pewnie niewiele się zmieni. Pytanie tylko, czy w Twojej obecnej sytuacji, w miejscu, w którym jesteś, jest Ci naprawdę dobrze? Czy to już naprawdę najlepsza rzecz, która mogła Ci się zdarzyć?
Ponieważ obydwie z Justyną mamy świadomość, jak ogromny wpływ na życie, na biznes, na karierę, ma budowanie osobistej marki, dlatego napisałyśmy książkę, która pozwoli Ci krok po kroku zbudować świadomie taką siłę Twojego imienia i nazwiska, która będzie miała wpływ na ludzi, a Tobie przyniesie pieniądze, satysfakcje i spełnienie.
Tę książkę oparłyśmy na pięciu elementach. Po pierwsze, myśląc o marce, musisz myśleć w kategorii produkt: ja, czyli produkt. Każda marka myśli w kategorii produktu i to oznacza, że ma swoją podstawową ofertę i przewagę konkurencyjną oraz wartości, którymi się kieruje. To jest niezbędne do tego, żeby wyjść na rynek i poszukać klienta. Jeżeli dobrze zdefiniujesz produkt, będziesz wiedział, co oferujesz klientowi i dlaczego on ma po Ciebie sięgnąć. Drugie P to Partner. My po partnersku traktujemy klienta i rynek, na którym funkcjonujemy. Pomożemy Ci tu zdefiniować klienta, zdefiniować rynek i spowodować, że to on będzie chciał przyjść właśnie do Ciebie. Trzecie P, czyli Pieniądze, bo marka zarabia dobre pieniądze. Marka buduje rzeszę klientów, którzy chętnie płacą jej za usługi i produkty, dlatego porozmawiamy o pieniądzach. Powiemy, skąd marka bierze pomysły na pieniądze, w jaki sposób zarabia i jak je liczy, żeby ich nigdy nie stracić, a wręcz przeciwnie – nieustająco je gromadzić. Czwarte P – promocja, czyli sposób, w jaki marka komunikuje się z rynkiem. 5 P – planowanie i strategia, bo marka zdecydowanie musi się stać strategiem i działać, by osiągać zakładane cele i rezultaty.
Otrzymujesz od nas 44 lekcje. Dadzą Ci one odpowiedź na wiele pytań, które pojawiają się na drodze budowania marki. Będziesz mógł wykonać wiele ćwiczeń, a każde z nich sprawi, że budowanie marki będzie się stawało coraz prostsze. Aż do pełnego sukcesu. Gwarantujemy Ci to obydwie z Justyną.
Od wielu lat obie działamy na rynku rozwoju osobistego, ale przede wszystkim na rynku budowania marek osobistych. Pomagamy naszym klientom wzrastać, ale nasza praca służy jednocześnie naszemu własnemu rozwojowi. My już doświadczyłyśmy tego, czym jest mocna marka osobista na rynku, bo stale ją budujemy.
Każda z nas zbudowała pozycje eksperta na rynku, wydała publikację, jest zapraszana do różnego rodzaju mediów. Jednym słowem każdego dnia podnosimy własną wartość i budujemy wpływ na rynku, na którym funkcjonujemy. Jesteśmy praktykami. Pomagamy, wspieramy, podpowiadamy. Bo my już wiemy. Dlatego moja dobra rada: czerp z tej książki na maksa. Bierz, ile wlezie i przekuj to, co w niej znajdziesz, na swój własny sukces.
Ta książka powstała na bazie doświadczeń kilkudziesięciu tysięcy ludzi, z którymi pracowałyśmy. Zawiera rozwiązania praktyczne i sprawdzone, bowiem same je przetestowałyśmy. Gwarantujemy, że nie znajdziesz na rynku bardziej kompleksowego opracowania marki, bo gromadziłyśmy te wszystkie materiały przez wiele, wiele lat.
Tym samym chciałyśmy Ci bardzo podziękować za Twoje zaufanie i za to, że wybrałeś nas na swojego przewodnika po osobistej marce.
Czekamy na Twoje sukcesy i do zobaczenia na szczycie, bo tam jest Twoje miejsce.

Beata Kapcewicz
Justyna Kopeć

 

Rozdziały

Stron

Miękka okładka z tłoczeniem i ze skrzydełkami.

Ekskluzywne wydanie.

Współpraca z dziewczynami jest wejściem na wyższy poziom. Beata sprawia, że nawet nie orientujesz się, jak wysoko jesteś i ma magiczny talent pozwalania Ci odkryć własną moc. Justyna jest ekspertem nad ekspertami, nic jej nie umknie. Nie dziwię się dlaczego absolutnie najlepsi trenerzy i mówcy na polskim rynku, albo już z dziewczynami współpracują, albo kombinują, jak dostać się do grona ich klientów.

Michał Dorszewski, przedsiębiorca, trener

Profesjonalizm. Elastyczność. Terminowość. Idealne wpasowanie w potrzeby klienta. Taka jest Justyna i to, co robi. Korzystałam z indywidualnych konsultacji i wsparcia przed 3. edycją “Polko! Bądź ZDROWSZA”. Otrzymałam cenne wskazówki i rady. Polecam, jeśli chodzi o długoterminową współpracę. Najwyższa półka!

Karina Janas, ZDROWSI w 90 dni

Beata Kapcewicz to najlepsza trenerka leadershipu w Polsce. Jestem pod niezwykłym wrażeniem jej wszechstronnej wiedzy, charyzmy i pasji działania. Buduje relacje, ale i wymaga. Jest twarda dla problemu, ale miękka dla człowieka. Życzyłbym sobie tylko takiej współpracy w swoim biznesowym życiu, jaką mam właśnie z Beatą, ale… nie wierzę w cuda. Wierzę w Beatę!

Jakub B. Bączek, trener mentalny

Ekspertami, których wypowiedzi znajdziesz w książce, są m.in.:

Jakub B. Bączek, Joanna Gdaniec, Ania Witowska, Szymon Mierzwa, Norbert Janeczek, Konrad Gandera, Joanna Sławińska, Adam Kin, Zofia Gałązka, Bogumiła Jankowska, Piotr Kalisz,  Sandra Martynów, Artur Chętkowski, Anna Słowińska, Jowita Trzaska…

Kup książkę

lub jeden z pakietów specjalnych.

 

Chcesz więcej książek na prezenty dla współpracowników i bliskich?

Skontaktuj się z nami, a przygotujemy ofertę specjalną dla Ciebie.

Czy ta książka naprawdę tyle zmieni w moim życiu?

Samo posiadanie książki nie. Przeczytanie bez działania też nie zmienia rzeczywistości. Jak ze wszystkim, musisz wykorzystać tę wiedzę, aby zobaczyć rezultaty, o których piszemy.

 

Dobre wiadomości dla Ciebie są takie:

  1. Efekty, o których piszemy są poparte efektami naszych klientów i naszej społeczności, która otrzymała tę wiedzę wcześniej w formie kursu.
  2. Książka zawiera praktyczną wiedzę i konkretne wskazówki, jak ją wdrożyć w życie. Więc bez problemu sobie z tym poradzisz, nawet jeżeli nie masz jeszcze doświadczenia w marketingu czy mediach społecznościowych.
  3. Nie musisz samodzielnie szukać swojej drogi do stworzenia silnej marki. Wszystko, co musisz wiedzieć, znajdziesz w jednej książce.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić Ci najlepsze możliwości przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie lub klikniesz przycisk „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij